Často kladené otázky

Moje objednávka

Jak mohu zadat objednávku?

Jakmile najdete produkt, o který máte zájem, vyberte příslušnou variantu a stiskněte tlačítko "Přidat do košíku". Můžete pokračovat v přidávání dalších produktů nebo přejít k dalšímu kroku kliknutím na tlačítko "Proceed to payment". Posledním krokem je vyplnění kontaktních údajů a zaplacení objednávky.

Obdržím potvrzení objednávky?

Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce, obdržíte okamžitě potvrzení objednávky. Pokud se potvrzovací zpráva neobjeví ve vaší schránce, doporučujeme zkontrolovat složku SPAM.

Kdy bude moje objednávka doručena?

Objednávku provedeme, jakmile bude platba připsána na účet.

Jaki jest numer mojego zamówienia?

Číslo vaší objednávky najdete v potvrzovací zprávě. Číslo objednávky se zobrazuje ve formátu s předponou VN (např. #VN123456).

Platba

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

V současné době přijímáme následující platební metody:

- bezpečný a okamžitý převod prostřednictvím služby PayU,

- rychlá online platba BLIK,

- šifrovaná platba platební kartou,

- klasickým bankovním převodem na účet: 05 1140 2004 0000 3002 8449 5841

Kde najdu potvrzení o platbě?

Po dokončení transakce pomocí rychlého převodu nebo BLIKu obdržíte na svou e-mailovou adresu okamžité potvrzení platby.
V případě platby kartou je dokladem o zaplacení potvrzení objednávky.

Změny objednávky

Mohu změnit variantu objednaného produktu?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla zpracována, je možné změnit barvu nebo velikost výrobku. Za tímto účelem zašlete krátkou zprávu na adresu info@varne.cz, ve které uvedete číslo své objednávky a podrobnosti o změnách, které si přejete provést.

Mohu svou objednávku zrušit?

Objednávku je možné zrušit, pokud nepostoupila do další fáze zpracování. Pokud se rozhodnete svou objednávku zrušit, neotálejte a dejte nám vědět co nejdříve, nejlépe do jedné hodiny od podání objednávky.

Mohu změnit doručovací adresu své objednávky?

Pokud objednávka ještě nepostoupila do další fáze zpracování, je možné doručovací adresu změnit. Dejte nám co nejdříve vědět na e-mailovou adresu: info@varne.cz. V e-mailu uveďte číslo objednávky a správnou doručovací adresu.

Vrácení a výměna zboží

Kolik času mám na vrácení objednávky?

Na vrácení zboží máte 14 dní od obdržení objednávky.

Jak mohu obdržené zboží vrátit nebo vyměnit?

Chcete-li zahájit postup vrácení nebo výměny, zašlete vyplněný formulář na naši e-mailovou adresu: info@varne.cz.
Po obdržení formuláře vás budeme informovat o dalším postupu.

Stížnosti

Jak mohu podat stížnost?

W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie wiadomości na adres e-mail: info@varne.cz. W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia, opisanie sytuacji oraz przesłanie zdjęć przedstawiających wadę produktu.

Část objednávky nebyla doručena.

V zájmu urychlení doručení mohou být objednané produkty zasílány samostatně. To umožňuje rychlejší odeslání zboží, které je k dispozici od našich dodavatelů, aniž by bylo nutné čekat na dokončení celé objednávky. V důsledku toho mohou být různé části téže objednávky doručeny v různou dobu.

Přeprava a dodání

Jaké jsou náklady na doručení?

Nabízíme bezplatné doručení všech standardních objednávek v rámci České republiky. Pokud chcete, aby vaše objednávka byla odeslána mimo zemi, doporučujeme vám, abyste nás kontaktovali přímo.

Která společnost doručí mou objednávku?

Objednávky jsou doručovány prostřednictvím České pošty.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Svou objednávku můžete sledovat na adrese: https://parcelsapp.com/ . Číslo zásilky najdete ve zprávě o potvrzení zásilky.

Jaká je dodací lhůta?

Obvyklá dodací lhůta je přibližně 10-12 pracovních dnů od odeslání objednávky. Dodací lhůty se však mohou prodloužit z důvodů na straně dopravce, které nemůžeme ovlivnit, takže maximální doba dodání je šedesát pracovních dnů.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Odeslání objednávky po zaevidování platby trvá 1 až 5 pracovních dnů. Po odeslání zásilky obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce, potvrzení o odeslání spolu s kódem pro sledování zásilky.

Odkud se objednávky odesílají?

Objednávky odesílají naši dodavatelé ze zahraničních skladů ve třetí zemi.